Monday 18 November 2013

Bersih usus dengan Herbal Aloevera Concentrate

Alhamdulillah~

Dah dua tiga hari ni hidong aku tak henti2 kembang semangkuk hehehe. Mula2nya mak aku cakap aku kurus. Pastu anak buah aku cakap aku kurus. Then opismet aku semalam tiba2 pegang pinggang aku, cakap pinggang aku dah makin ramping sekarang + kurus hihihi. Terkojut omak den tiba2 ada orang pegang pinggang dari belakang. Haippp! :p

Semua orang sibuk cakap pasal nak kurus sekarang ni. Bila fikir2 balik, memang ramai rakyat Malaysia yang mengalami obesiti. Aku rajin gak borak2 dengan bini bos jepun aku. Deorang ni memang selim melim, kulit cantik. Sebab ape? Sebab makanan deorang kurang kolesterol. Maksud aku, kurang minyak, kurang garam, kurang ajinomoto. Makanan orang Malaysia ni bagus sebenarnya sebab makanan kita berempah dan pedas. Makanan2 yang macam ni boleh bantu kita bakar lemak, sebab tu bila makan pedas kita cepat berpeluh2. Tapiiiii, yang tak bestnya makanan orang ni gunakan baaaaanyak sangat minyak yang boleh menyumbang pada kolesterol yang tinggi.

Oh ye, meh sini aku nak share pasal 1 lagi produk herbalife yang aku amek hari2. Yang ni best tau, sebab dia boleh lembutkan usus kita. 




Nama produk ni Herbal Aloevera Concentrate. Tapi kitorang biasa panggil 'ALOE' je hehe. Aloe ni rasa dia masam2, tapi sedap. Cara minum dia just tuangkan dalam air 400ml. Sukat guna tutup dia je. Biasanya aku suggest kat customer aku sukat 2 tutup je untuk air 400ml. Tapi suka letak lebih sket sebab aku suka rasa masam aloevera tu hehe.

Siapa2 yang ada masalah sembelit, tak lawas ke, memang sangat elok minum aloevera ni. Pagi2 memang confirm akan ke toilet membuang hehehe. Macam aku memang takde masalah pembentungan ni (hehe :p), tapi sebab aku makan ubat doktor banyak, so aloevera ni tolong bersihkan usus dan buang mana2 sisa toksin yang melekat kat dinding usus. Ubat2 doktor ni kan banyak chemical2 dan dadah2 yang dibenarkan. So bila badan kita dah serap apa yang perlu, yang lain tu melekat kat usus. Benda2 tu la yang nak kena buang dan singkirkan. Syuhh2!!

Aku tak tau la orang lain punya result, tapi aku punya result bila buang air kecik pagi2, mesti nampak macam minyak2 kat mangkuk toilet. Bukan minyak banyak pon, tapi mungkin lemak2 atau toksin2 yang melekat kat usus keluar time kita buang air. Dan hasilnya alhamdulillah aku dah tak payah makan ubat hormon dari doktor lagi untuk period. Setakat ni aku puas hati :)

Sape nak kongsi lebih lanjut, jom contact aku laju2! 

email : ubiuada@yahoo.com
sufi - (019-7902386 / 017-7282386)

No comments:

Post a Comment