Monday 4 November 2013

Kenapa pilih herbalife?

Assalamualaikumm..

Alhamdulillah aku masih bernafas di bumi Allah arini dan dgn izin Allah aku semakin sihat dgn herbalife! :)

Bila fikir2 balik, nape aku pilih herbalife ek? Semuanya bermula bila aku ada masalah period x betul, berkaitan dgn hormon.. bila period aku xnormal, bdn naik mcm di pam2.. stress yg amat bila semua - SEMUA ok - seluar2 jeans aku xmuat.. boleh sarung smpai takat bwh peha je..maksudnya peha & pinggul aku mengembang hebat dengan jayanya..baju2 aku jgn ckp laa..dpt sarung sampai tang leher je..pastu dh xboleh dh haha..mana la xjd camtu bila 1 minggu berat bdn aku blh naik smpai 2kg..hebat kannn?

Aku dh byk kali wat appointment dgn pakar sakit puan.. kat hospital UM, hospital sultan ismail jb.. doc bagi aku ubat hormon..mmg pastu aku period tapiiiiii jerawatnya masyaAllah.. mcm bulan purnama xjatuh2 ke riba..berkawah2 huhu..sedih tgk muka sndiri..dan siap dpt bonus lagi - berat bdn naik lagi!! Yeayyy!! Hahaha..

Tuhan jela yg tau betapa stressnya aku..hormon perempuan mmg terlalu complicated dan mmg mencabar utk jaga..terima kasih tuhan bagi aku ujian,wat aku jd kuat dan rajin nak jaga kesihatan diri sendiri :)

End up aku pilih herbalife utk tlg aku jaga segala masalah dalaman aku..n alhamdulillah herbalife membantu!
Tq herbalife!! 

*alhamdulillaaaaahhhhh~

Kalau nak tanya pape tentang herbalife, boleh whatsapp aku okeh.. 24/7 :p 
017-7282386

No comments:

Post a Comment