Thursday 7 November 2013

Sarapan pagi yang sihat

Have u had your shake today? :)

Aku pon tgh 'mengeshakekan' diri ni hehehe.. alhamdulillah sedaaap~ :)


Coklat shake F1 & air kosong 700ml bagi permulaan bekerja arini hehe...

Mula2 dulu rasa mcm xboleh nak telan sbb mind set aku shake herbalife ni rasa soya hukhukhuk.. sekali bila dah rasa...... wauuu!! sedappp :) 

Shake herbalife atau nama glemer dia F1 ni ada 5 perisa.. xsama macam shake produk lain yang cuma rasa soya sahaja.. herbalife provide 5 perisa yg dijamin sedap iaitu :





1. Coklat
2. Capucino
3. Tropical fruit
4. Strawberi
5. Vanilla



Senarai kat atas ni ikut turutan perisa yg aku suka.. opkos aku sukaaa sgt dengan rasa coklat! F1 herbalife boleh campur ngn macam2 utk wat rasa dia sedap dan wat kita rasa teruja nak minum shake.. aku kongsi resepi shake aku ngn kamu2 semua ye~

1. Air sejuk 400ml
2. 2 sudu membukit F1 coklat
3. 1 sudu rata F3
4. 2 sudu rata susu omega

pastu goncang goncang goncang hehehehe.. siap menu untuk sarapan arini.. yess!!

Ade pape nak tanya whatsapp no ni okeh : 017-7282386 :)


No comments:

Post a Comment