Tuesday 12 November 2013

Produk herbalife untuk shaping bentuk badan

Assalamualaikum..

Have you had your shake today? 

Arini aku nak kongsi tentang kebaikan Formula 3 ataupon nama glemer dia F3 je. Kat bawah ni aku tepek gambar rupa bentuk F3 ni. Aku suka sgt bila minum F3 ni, nak tau nape? Sebab F3 ni membantu orang2 yang nak menguruskan berat badan (macam aku) dengan reshaping bentuk badan. F3 ni dibuat berasaskan protein. 


FORMULA 3



Protein yang tanpa lemak ni selalunya dicampurkan sekali ke dalam shake F1. F3 ni lagi satu, ia boleh tolong kita kenyang dengan lebih lama. Takde lah asik rasa kejap2 lapar pastu menjajar cari cekedis nak nguyah.  F3 ni gak boleh membantu pembinaan otot dan menggantikan lemak yang tersingkir tu dengan otot-otot. Sebab tu kalau sesiapa berpengalaman ambik Herbalife, rata-rata akan shape up kat bahagian pinggang, pinggul, punggung dan especially bawah ketiak. Sebab kat situ lah part2 yang paling pebret lemak2 nak berkumpul dengan jayanya. Terkeluar sana sini, sangat tak cantik huhuhuhu..... :(

F3 ni memang sangat2 membantu kita reshape bentuk badan. Korang mesti pernah jumpa / tau / kenal sape2 yang dulunya gemuk pastu sekarang dah kurus tapi bentuk badan tak berapa cantik kan? maksud aku walaupon dia dh kurus tapi masih ada gelebeh2 daging lebihan kat badan. So, bila kita amek F3 ni, yang lebih2 tu semua akan shape balik ikut bentuk badan sebab yang gelebeh2 tu semuanya lemak. Bila amek F3 ni, lemak2 tu dia ganti dengan otot. So, cantik la jawapan muktamadnya! :)

Bila amek F3 ni, lepas 1 botol je korang dah boleh perasan yang pinggang kita makin kecik dan berbentuk U melintang (hahaha!), tu maksudnya pinggang dah semakin mengikut pinggang kerengga. Best tau!

Protein ni memang takde lemak, takde karbohidrat, takde kolestrol, takde garam, takde gula dan takde segala pemanis. Ada yang campur dalam yogurt, ada yang campur dalam sup. Mat saleh siap buat kek campur benda ni. 

F3 ni gak membantu mengelakkan badan kita naik balik kalau kita dah dapat ideal weight, dan nak stop consume herbalife. Yang penting kena jaga makan once dah stop consume herbalife. Janganla hari2 makan fast food atau jajan2. Lebih baik makan nasi dari makan jajan yang kadang2 kalorinya tu sama atau lebih banyak daripada makan nasi. 


p/s 1: rajin2 senam untuk keluar peluh supaya badan sihat!
p/s 2 : minum air banyak2 ( setiap 25kg berat badan = 1 liter air sehari )

Ok, bai


Contact untuk more details :
Email - ubiuada@yahoo.com
sufi -(019-7902386 / 017-7282386)

No comments:

Post a Comment