Sunday 10 November 2013

Prof Muhaya & Herbalife! :)

Siapa kenal Prof Muhaya? Aku kenal tapi for sure prof tak kenal aku hehehe...

Prof Muhaya Mohamad adalah seorang Pakar Optalmologi dari Pusat Perubatan Prince Court, a.k.a one of the well-known and the best motivator in Malaysia adalah seorang pengguna herbalife dan semasa Konvensyen Bidadari Dunia baru2 ni kat PICC, Prof Muhaya bagi special kebenaran untuk pengguna herbalife. Sila baca ayat power Prof Muhaya kat bawah ni :-

"Siapa mkn herbalife? Saya makan herbalife. Siapa tak makan rugi. Dan siapa yang nak guna nama saya silakan."

Prof Muhaya bukan seorang distributor Herbalife mahupun seorang duta,tapi beliau berani benarkan namanya di gunakan utk promote Herbalife! Beliau hanya lah seorang PRODUCT LOVER!! Kerana apa? Kerana Prof Muhaya dapat rasa yang herbalife berkesan dan membantu Prof menjalani kehidupan Prof sekarang :)






Berita Harian tarikh 31 Disember 2012 pon ada interview Prof Muhaya berkenaan dengan rahsia Prof sentiasa nampak cantik dan cergas. Dalam artikel tu, Prof ada kongsikan rahsia dan salah satu rahsia Prof sentiasa cantik adalah Herbalife.

Sila klik link ni untuk bacaan lanjut tentang artikel Berita Harian :) http://www.bharian.com.my/bharian/articles/Rahsiacantik/Article/


:: Jangan lepaskan peluang promosi bulan November dari saya! ::

Email : ubiuada@yahoo.com
sufi - ( 0197902386 / 0177282386 )

No comments:

Post a Comment